loading

Per diventà una porta di casa glubale è una fabbrica rispettata di l'industria Windows.

2001 Queens Avn - À propositu di a gamma è i benefici di i Windows in aluminium

À propositu di a gamma è i benefici di i Windows in alluminio
×

AratPu: 2001 Introduction shok

Razibitt: 29-31MeiNe, nniBac

Briefing di Prughjettu è Panoramica di Custruzzione

406/29-31 QUEENS AVENUE, HAWTHORN

Situatu à mumenti à Auburn Village, stu appartamentu mudernu di una camera offre una vita di vita cunvene cumplementata da una cucina elegante cù apparecchi Smeg è banche in petra, una vita aperta cumplementata da pavimenti di qualità, una camera da letto cù vestiti integrati, un bagnu separatu è una lavanderia in euro.

2001 Queens Avn - À propositu di a gamma è i benefici di i Windows in aluminium 1
Ate lerTem:
• Riscaldamentu è raffreddamentu di u sistema split
• Sscu anteà ià r
• Parcheghju di sotano sicuru è gabbia di almacenamento
• Viste captivanti di a cità da a terrazza di u tettu è i spazii di barbecue cumunali
• Convenientemente situatu à Auburn Station, Glenferrie Road Village, Swinburne University è Central Gardens, l'appartamentu offre un fabuloso ingressu à u mercatu, una basa di cità o un aghjuntu à u portafogliu di pruprietà.

2001 Queens Avn - À propositu di a gamma è i benefici di i Windows in aluminium 2

Auburn Village Brand New Office / Retail.

Darscubabeziss

Solidu Epicurean Auburn Village Locale

Sviluppu di Qualità è Raffinamentu

- 123 mèerecYi Sheng Sheng.
- 2 spazii di vittura sicuri in u sotano (micca spazii di stacker)
- Enorme spaziu di almacenamentu designatu
- A basa di clienti catturata situata à a basa di 72 appartamenti high-end.
- Locu forte in l'Auburn Village, vicinu à a Stazione Ferroviaria Auburn, l'Università Swinburne è i parchi.

 2001 Queens Avn - À propositu di a gamma è i benefici di i Windows in aluminium 3

Paanteintencriticcreh:   Parete unificata di vetru d'aluminiu, sistema di finestra è porta d'aluminiu, 1415 SQM.

Interintencriticcreh:   Disegnu è pruduzzione, spedizioni

Dui & IPurPu

Prima di tuttu, capimu chì l'input tecnicu in u sviluppu di u disignu hè assai impurtante per un prughjettu di edifici. A nostra squadra WJW hà una sperienza abbundante è hè specializata in furnisce servizii cumpleti di cuncepimentu-assistu è ​​cuncepimentu di custruzzione è budget da u principiu. A nostra squadra di Ingegneria farà una basa di calculu prufessiunale nantu à a Carica di Vento Locale è a cundizione precisa di a custruzzione di l'edifiziu, è i requisiti di materiali per fà una suluzione di cuncepimentu flessibile per scuntrà u nostru cliente. ’Antedenoche.

Per tutti i prughjetti di facciata di edifiziu, sistemi di muru di cortina, pareti di cortina unità, aluminiu   Landa & infurmazione basi sistemu porte sò:

Hju teraa ,

Frantzia ,

Ina tera ,

Bavitum .  

Ià nMei

2001 Queens Avn - À propositu di a gamma è i benefici di i Windows in aluminium 4

Materiali qualificati è una bona fabricazione sò assai impurtanti per un bonu prughjettu, i nostri prucessi sò stati certificati da i standard ISO 9001. E nostre facilità includenu spazii di cuncepimentu è di produzzione adiacenti, cuntribuiscenu à a dinamica di l'innuvazione è a cullaburazione da partenarii cù i venditori di materiale è i fornitori di prudutti.

Terze parti indipendenti realizanu tutte e teste di cuntrollu di qualità secondu u cliente ’s esigenze, u prucessu di fabricazione passa per rigurosu esercizii di cuntrollu di qualità sia da teste umani è computerizati.

WJW furnisce servizii di installazione di squadra è servizii di guida d'installazione per aiutà l'intentu di cuncepimentu hè traduttu per custruisce a realità à tempu è cliente. ’Anteo licatmorte anc. E squadre di prughjettu includenu gestori di prughjettu sperimentati, ingegneri di prughjettu, gestori di u situ, è capu di l'operazioni di u situ, i servizii di installazione di squadra ponu aiutà i nostri clienti à assicurà una esecuzione puntuale è riescita di u prugettu. A salute è a sicurità sò i più impurtanti per tutti i nostri prughjetti, è dichjarazioni di metudi specifichi è valutazioni di risichi sò furnite per a pratica.

 

Sè vo circate un materiale di finestra chì offre una gamma di benefici, l'aluminiu offre una opzione eccellente. L'aluminiu hè durable è ligeru, facendu una scelta populari per porte è finestri. Havi ancu grandi proprietà insulanti, chì permettenu a vostra casa per mantene una temperatura còmoda in l'invernu è fresca in l'estiu. Mentri ci sò parechji pruduttori di finestra d'aluminiu dispunibuli, selezziunate u dirittu pò esse difficiule. Per aiutà à fà a vostra decisione più faciule, avemu riunitu alcune informazioni nantu à a gamma è i benefici di i finestri d'aluminiu.

 

prev
2006 Paragon - Aluminum Windows manufacturers
1003 Wharf - How To Get The Best Aluminum Windows In Your Home
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Copyright © 2024 Foshan WJW Aluminium Co., Ltd. | Ià iu  Duimetrol Ià MeiUn rt
Customer service
detect