loading

Per diventà una porta di casa glubale è una fabbrica rispettata di l'industria Windows.

2006 Paragon - Produttori di Windows in alluminio

Rghjornu europeart
×

AratPu: 2006 SigPac

Razibitt: 118 universitmomso crecre, iu ef 2008

Briefing di Prughjettu è Panoramica di Custruzzione

·  Grandi camere da 3 / 4 cù 3 / 4 bagni, cumprese un ensuite grande cù un bagnu indipendente.

·  Zona di divertimentu privata in u tettu  Panca di marmura è splashback in a cucina

·  Un ascensore privatu chì serve ogni livellu

·  Se ott

·  Sottr & Rate ttatravagliu

·  Custruitu in armari in tutte e camere Cimentu lucidatu & EscdinparlaButantSia antea

·  Garage privatu extra grande cù magazzinu di vinu

2006 Paragon - Produttori di Windows in alluminio 1

Paragon di Pyrmont hè un sviluppu intemporale di l'internu di a cità chì offre à i so residenti u pinnacle assolutu di a vita di lussu in u core di unu di u mondu. ’Anteete iti bben.

L'architettu rinumatu SJB, hà avutu una visione di creà un recinte cuntempuraneu chì stabilisce novi standard di vita in Pyrmont. L'esterno combina magistralmente rame nordicu, schermatura di bronzu è vetru da u pavimentu à u tettu, creendu un fa çade chì accoglierà alcune di e residenze è appartamenti premium più desiderate in Pyrmont.

Cù solu 31 case in offerta, Paragon unisce un disignu sofisticatu è meticulosu cù l'apparecchi di punta è l'automatizazione di a casa attraversu a cullaburazione cù alcuni di l'Australia. ’Antejonalianted ppi.

Paanteintencriticcreh:   Parete unificata di vetru d'aluminiu, sistema di finestra è porta d'aluminiu, 1165 SQM.

Interintencriticcreh:   Disegnu è pruduzzione, spedizioni

Dui & IPurPu

Prima di tuttu, capimu chì l'input tecnicu in u sviluppu di u disignu hè assai impurtante per un prughjettu di edifici. A nostra squadra WJW hà una sperienza abbundante è hè specializata in furnisce servizii cumpleti di cuncepimentu-assistu è ​​cuncepimentu di custruzzione è budget da u principiu. A nostra squadra di Ingegneria farà una basa di calculu prufessiunale nantu à a Carica di Vento Locale è a cundizione precisa di a custruzzione di l'edifiziu, è i requisiti di materiali per fà una suluzione di cuncepimentu flessibile per scuntrà u nostru cliente. ’Antedenoche.

2006 Paragon - Produttori di Windows in alluminio 2

Per tutti i prughjetti di facciata di edifiziu, sistemi di muru di cortina, pareti di cortina unità, aluminiu   Landa & infurmazione basi sistemu porte sò:

Hju teraa ,

Frantzia ,

Ina tera ,

Bavitum .  

Ià nMei

Materiali qualificati è una bona fabricazione sò assai impurtanti per un bonu prughjettu, i nostri prucessi sò stati certificati da i standard ISO 9001. E nostre facilità includenu spazii di cuncepimentu è di produzzione adiacenti, cuntribuiscenu à a dinamica di l'innuvazione è a cullaburazione da partenarii cù i venditori di materiale è i fornitori di prudutti.

Tutti i testi di cuntrollu di qualità sò realizati da terze parti indipendenti secondu u cliente ’s esigenze, u prucessu di fabricazione passa per rigurosu esercizii di cuntrollu di qualità sia da teste umani è computerizati.

2006 Paragon - Produttori di Windows in alluminio 3

WJW furnisce servizii di installazione di squadra è servizii di guida d'installazione per aiutà l'intentu di cuncepimentu hè traduttu per custruisce a realità à tempu è cliente. ’Anteo licatmorte anc. E squadre di prughjettu includenu gestori di prughjettu sperimentati, ingegneri di prughjetti, gestori di u situ, è capu di l'operazioni / capu di u situ, i servizii di installazione di a squadra ponu aiutà i nostri clienti à assicurà l'esecuzione di u prugettu puntuale è successu. A salute è a sicurità sò i più impurtanti per tutti i nostri prughjetti, dichjarazioni di metudu specifichi è valutazioni di risichi sò furnite per a pratica

Sè vo site in u mercatu di novi finestre d'aluminiu, avete ghjuntu à u locu ghjustu. À WJW, purtemu una larga selezzione di finestre d'aluminiu chì sò sicuru di risponde à i vostri bisogni è supere e vostre aspettative. Avemu tuttu, da i finestri à vetru unicu à i finestri à doppia finestra d'altu rendiment. Qualunque sia u tipu di finestra chì cercate, l'avemu quì.

 

 

prev
2008 Nelson Street - The Best Aluminum Profiles Supplier
2001 Queens Avn - About The Range And Benefits of Aluminum Windows
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Copyright © 2024 Foshan WJW Aluminium Co., Ltd. | Ià iu  Duimetrol Ià MeiUn rt
Customer service
detect