loading

Per diventà una porta di casa glubale è una fabbrica rispettata di l'industria Windows.

2090 Esen Residence - Portate i vostri prughjetti à a vita cù l'aluminiu persunalizatu

2090 Esen Residence - Portate i vostri prughjetti à a vita cù l'aluminiu persunalizatu
×

AratPu: 2090 iu crePatr

Razibitt: 31 Edgewater Bqoulevard Maribyrnong, VIC 3032

Briefing di Prughjettu è Panoramica di Custruzzione

Situazione pittoresca affacciata nantu à u fiumu Maribyrnong.

Case spaziose cù grandi cucine di intrattenimentu.

Locu primurosu vicinu à tuttu ciò chì avete bisognu.

2090 Esen Residence - Portate i vostri prughjetti à a vita cù l'aluminiu persunalizatu 1

Esen abbraccia a natura di u fiumu Maribyrnong per creà case private trà l'arburi, i parchi è a vita di a cumunità. — da i culori naturali di u bastimentu ’AntePa çAde à a selezzione di piantazioni native è cumu ogni terrazza espansiva equilibra viste è privacy longu un corridore verde elevatu.

Situatu nantu à a cresta di una collina affacciata nantu à u fiumu Maribyrnong, Esen hè un indirizzu di riferimentu cù una cullizzioni di residenze muderne di una, duie è trè camere sopra un novu centru di cura di i zitelli, suites medichi prufessiunali è altri spazi pensati per benefiziu u quartiere lucale. In ogni modu, Esen hè tutta di fà una cuntribuzione positiva à a cumunità, è questu impegnu principia cù e so residenze. Questu hè induve interni cuncepiti in modu intelligente, terrazze è giardini espansivi, un salone residenziale è viste panoramiche versu u fiume, l'ippodromu di Flemington è u CBD si combinanu per furnisce un locu eccezziunale per chjamà casa.

2090 Esen Residence - Portate i vostri prughjetti à a vita cù l'aluminiu persunalizatu 2

Cum'è u core di a casa, e cucine sò state create per fà ogni manghjà una gioia, cù grandi spazii di preparazione, materiali durable, assai almacenamentu è apparecchi integrati.  L'internu di Esen sò stati cuncepiti cù cura per maximizà a luce naturale è e vedute, è per cunnetta perfettamente cù una gamma di spazi esterni.

Da i letti di giardinu in terra aperta di arbusti è erbe native à i terrazze privati ​​sopra u podium cù l'arburi caducifogli è a pianta fiorita, u paisaghju di Esen hè una estensione naturale di a zona. ’AnteCoscreesta.

 2090 Esen Residence - Portate i vostri prughjetti à a vita cù l'aluminiu persunalizatu 3

 

Paanteintencriticcreh:   Muru unità di vetru d'aluminiu, sistema di finestra è porta d'aluminiu, 2336 SQM.

Interintencriticcreh:   Disegnu è pruduzzione, spedizioni

Dui & IPurPu

Prima di tuttu, capimu chì l'input tecnicu in u sviluppu di u disignu hè assai impurtante per un prughjettu di edifici. A nostra squadra WJW hà una sperienza abbundante è hè specializata in furnisce servizii cumpleti di cuncepimentu-assistu è ​​cuncepimentu di custruzzione è budget da u principiu. A nostra squadra di Ingegneria farà una basa di calculu prufessiunale nantu à a Carica di Vento Locale è a cundizione precisa di a custruzzione di l'edifiziu, è i requisiti di materiali per fà una suluzione di cuncepimentu flessibile per scuntrà u nostru cliente. ’Antedenoche.

Per tutti i prughjetti di facciata di edifiziu, sistemi di muru di cortina, pareti di cortina unità, aluminiu   Landa & infurmazione basi sistemu porte sò:

Hju teraa ,

Frantzia ,

Ina tera ,

Bavitum .  

Ià nMei

Materiali qualificati è una bona fabricazione sò assai impurtanti per un bonu prughjettu, i nostri prucessi sò stati certificati da i standard ISO 9001. E nostre facilità includenu spazii di cuncepimentu è di produzzione adiacenti, cuntribuiscenu à a dinamica di l'innuvazione è a cullaburazione da partenarii cù i venditori di materiale è i fornitori di prudutti.

Terze parti indipendenti realizanu tutte e teste di cuntrollu di qualità secondu u cliente ’s esigenze, u prucessu di fabricazione passa per rigurosu esercizii di cuntrollu di qualità sia da teste umani è computerizati.

WJW furnisce servizii d'installazione di squadra è servizii di guida d'installazione chì aiutanu à l'intentu di cuncepimentu hè traduttu à custruisce a realità à tempu è cliente. ’Anteo licatmorte anc. E squadre di prughjettu includenu gestori di prughjettu sperimentati, ingegneri di prughjettu, gestori di u situ, è capu di l'operazioni di u situ, i servizii di installazione di squadra ponu aiutà i nostri clienti à assicurà una esecuzione puntuale è riescita di u prugettu. A salute è a sicurità sò i più impurtanti per tutti i nostri prughjetti, è dichjarazioni di metudu specifichi è valutazioni di risichi sò furnite per a pratica.

Rghjornu rnu rnt

Cerchi un fornitore affidabile di profili d'aluminiu? Ùn cercate più di a nostra squadra. Avemu anni di sperienza in l'industria è ponu furnisce i profili d'aluminiu di più alta qualità. I nostri prudutti sò cunnisciuti per a so durabilità è a resistenza à a corrosione, chì li facenu perfetti per una varietà di applicazioni. Cuntattateci oghje per sapè di più nantu à i nostri servizii!

Fornitore di Profili d'Aluminiu: U Gruppu Expert

U fornitore di profili d'aluminiu hè un gruppu espertu chì hè specializatu in furnisce profili d'aluminiu. U gruppu hà una squadra di sperti chì sò capaci di furnisce i profili d'aluminiu di megliu qualità. L'esperti sò capaci di furnisce i migliori profili d'aluminiu per i vostri bisogni. Hanu una squadra di esperti chì sò capaci di furnisce i migliori profili d'aluminiu per i vostri prudutti.

prev
CASA Stage 2 - The Best Aluminum Profile Supplier For Your Project
2008 Nelson Street - The Best Aluminum Profiles Supplier
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Copyright © 2024 Foshan WJW Aluminium Co., Ltd. | Ià iu  Duimetrol Ià MeiUn rt
Customer service
detect